Gabinet: Wrocław, ul. Żernicka 215
Rejestracja: 601 775 123
dr n. med. Dariusz Kraśnicki skype
Nasz e-mail - zadaj pytanie!

Strategia internetowa

Strategia internetowa strony WEB dla lekarzy.

Sukces strategii internetowej tkwi w przyciągnięciu interesującej lekarza grupy pacjentów, poprzez dostarczenie wartościowej oraz istotnej treści /content/. Pacjenci po przeczytaniu twoich treści zaczynają Cię szanować a nawet lubić. Wielu z nich powraca na twoją stronę.

  • Powoli w ich oczach stajesz się ekspertem w danej dziedzinie medycyny.
  • Ostatecznie finalizuje się to poprzez wizytę w twoim gabinecie i skorzystanie z usługi medycznej.

Podstawowym błędem w każdej strategii internetowej jest nachalna sprzedaż  i reklama !!

  • Każdy z nas ma dosyć spamu, ludzi nachalnie nagabujących przez telefon czy domokrążców oferujących rzeczy lub usługi zupełnie nam niepotrzebnie.
  • To samo dotyczy treści stron www.

Jeżeli budujesz stronę internetową o temacie, który jest twoją pasją lub po prostu go lubisz nie musisz wszędzie umieszczać danych adresowych swojego gabinetu.

  • Bądź sobą i uczciwie przedstaw dany temat swoim czytelnikom najlepiej w miarę prostym językiem. Przeciętna osoba niewiele zrozumie z medycznego żargonu czy języka fachowego /chyba, że jest to wyłącznie strona dla specjalistów/.
  • Przedstaw siebie w pozycji "przyjaciela" polecającego najlepszy film, który niedawno widziałeś.
  • Im bardziej naturalnie zabrzmi twoja opowieść, tym więcej pacjentów będzie skłonnych powierzyć Tobie swoje troski i problemy zdrowotne

Niestety największym problemem jest napisanie tekstu, który spełnia powyższe warunki. Jeżeli Ci się udało to moje gratulacje.

Czas lekarza wszędzie na świecie jest zbyt cenny, aby uczyć się od podstaw tworzenia stron internetowych. Oczywiście przy odrobinie chęci jest to możliwe przy użyciu darmowych kreatorów używanych przez firmy hostingowe.

Niestety są to najprostsze wersje, całkowicie uniemożliwiające poprawne wypozycjonowanie danej witryny /po prostu oszustwo z pozorami troski o klienta/. Zabiera dużo czasu i energii aby zorientować się, że dana strona /nawet z najlepszą treścią/ nie ma szans na bezpłatny ruch poprzez Google. Profesjonalna / płatna / wersja kreatora powtarza te same błędy i jeszcze trzeba za to płacić.

  • Oczywiście można użyć płatnych linków - dobre jedynie na początek i dopóki płacisz !!
  • Przestajesz płacić - koniec wejść pacjentów. Bardzo często klika w nie konkurencja, aby po prostu wykluczyć cię z rynku lub złośliwie.

Osobiście po latach eksperymentów zdecydowałem się na system SBI - Site Build It. Jest to nie tylko system stworzenia strony internetowej, ale również wypromowania jej jako stabilnego, długofalowego biznesu internetowego.

System jest dla początkujących , bez żadnej wiedzy o tworzeniu ston, ale doświadczonemu Webmasterowi pójdzie o wiele łatwiej!! Wszystkie narzędzia internetowe, hosting, statystyki, analiza i optymalizacja tekstu strony oraz unikalne forum zmotywowanych ludzi są do twojej dyspozycji.

Problemem /jedynym/ jest konieczność pewnej znajomości języka angielskiego.

W tym systemie strategii internetowej stworzyłem swoją stronę badania na prawo jazdy Wrocław.

  • W moim przypadku ta strategia internetowa przyniosła wymierne korzyści, choć w 2006 roku byłem jeszcze kompletnym abnegatem w tej dziedzinie.
  • Poniżej bezpłatna książka, którą warto przeczytać nawet bez potrzeby kupowania SBI - warto jej strategię zastosować na dotychczasowych stronach /jeżeli mamy/ lub przesłać znajomym.
  • Make Your Content Presell do pobrania za darmo

Strategia internetowa - medycyna w internecie

Local Business

 

 

Podziel się: